Tuesday, 14 May 2013

.. ENTAHLA ..

ASSALAMUALAIKUM...




Harini dah CD50!!
Nampak tak??  
CD50!!! 
 Harapan preggy tu dah MUSNAH dah.. 
Sekarang Ana memang macam orang yg xde perasaan.. 
Xde semangat langsung!! 
Suhu pulak main2.. 
Kejap turun,tetibe naik balik.. 
Dia ingat dia tengah main buaian atau jongkat jongket ke.. 
Sesuke hati nak berhayun naik turun naik turun..

Iye.... 
Ana tau.. 
Kene cek dgn doktor.. 
Maybe tunggu gaji.. 
Sebab paling BUSUK pun dalam tangan kene ade dalam RM200..  
BUKAN MURAH ok!! 
Kalau Ana ni gaji RM5k ke atas, no hal la jugak!!

Harini tah kenapa xde selera makan.. 
LANGSUNG XDE!! 
Paksa la mcm mane pon.. 
Tak mau telan.. 
Mungkin selera makan pon dah berpatah hati macam mane patahnya semangat Ana..

PEAH!!  
Apsal kau suka ajak aku bermusuh dengan kau ek?? 
Aku jadi menyampah pulak bila aku tunggu kau datang,tapi kau macam cutting nak jadi VVIP lak kan.. 
Sesuke hati xnak datang!! 
Kira untung la aku nak sambut kedatangan kau dengan paluan kompang.. 
Kau nak apa lagi?? 
Pelempang?? 
Bukan ke kau sepatutnya menjadi sahabat paling karib dgn semua wanita.. 
Tapi kenapa kau xnak bersahabat dgn aku haaaaaaaaaa (gaya cakap mcm nasir bilal khan)...........

Ahhhhhhhh.... 
Lantak la!! 
Lantak la!! 
Lantak Lan Botak Lan Makan Taik Katak!!!

Astaghfirullahal'azim Anaaaaa.......

Istighfar la banyak2 ok........

Allah kan ade.......

Kenapa xnak mengadu dengan Allah......

Kenapa nak maki hamun camni........

Iye.... Ana tau Ana xpatut.. Tapi Ana manusia biasa.. Ada perasaan marah, bengang, putus asa.. 

Ya Allah, berikanlah hambaMu ini sedikit kekutatan untuk meneruskan perjuangan ini.. Amin..

..WASSALAM..

No comments:

Post a Comment