Wednesday, 7 November 2012

M.I.M.P.I

Assalamualaikum..

MIMPI??

Ada apa dengan mimpi??

korang selalu mimpi pasal ape n mimpi ape yg korang palinggggg takot??

Malam tadi ana mimpi..mimpi yg ana tak suke sgt2!!mimpi pasal MR J..mimpi yg boleh buatkan ana SENTAP dengan dia..tapi MIMPI KAN MAINAN TIDO..so,lepas je sedar,terus istighfar byk2..

Ana teringat yg ana pernah mimpi hantu..hantu gula2 atau p*c*ng..ya tuhan..seram gila ok!!nak pulak mase ana mimpi tu,ana tengah demam..sorang2 dekat umah..n dalam mimpi2,gula2 tu kacau ana dekat rumah..ya allahhhhh..bile na sedar je,badan ana bepeluh gila sambil mulut ana tekumat kamit selawat mcm dlm mimpi..agak payah ana nak lupa mimpi tu..dah la memang dasar penakut..adoyai..

apepon,mimpi kadang2 membawa maksud2 yg tertentu..sama ada kita sendiri nak percaya atau pun tidak..lagipun banyak faktor yg boleh membuatkan kita bermimpi..kadang2,kita gerlampau memikirkan atau menginginkan sesuatu sehingga terbawa2 dalam mimpi..hurmmmm..

tak tau nak tulis ape lg dah..kbai..haha..smileeee....

No comments:

Post a Comment